Muge1 büyük geçmiş olsun, yaşanan şey çok büyük, çok zor. Deprem bölgesinde değilim ama benim bile sütüm azaldıx mama desteğine geçtim, ben bile anksiyete geliştirdim :// en iyisi doktora gitmek ama gidene dek düzenli tansiyon ölçüp bir kenara yazmanızı tavsiye ederim.. acil şifalar..