Oğlum 13 aylık , kkk aşısını yaptırmıştık geçen gün ateş, aşı yeri şişlik, huysuzluk vs yapmadı ama o günden beri uykusu yok denecek kadar az normalde 3. saatin sonunda uykusu geldiğini kendisi belli eder yatırırdım şimdi ise saatlerce aktivite yapıyoruz ben yoruluyorum o yorulmuyo aşı değil sanki doping yüklemişiz gibi. Kısacası aşı bu kadar etkiler mi diye merak ediyorum