Arkadaşlar ben bir ay sonra tasınıcam kendi evime geçicem aynı il ilçe sadece semt degişikliği olucak ama kendi evimiz 3 katlı bi tripleks yani daireler ayrı degil ama biz tadilat yaptirdik eltim şuan orada oturuyor ben ikametimi oraya alacağım ama misafir olarak gözükücez sanırım ayni zamanda eltim de sosyal yardım ödemesi aliyor, benim sosyal yardımım kesilirmi acaba ve nereye arayip bilgi vermem gerekiyor bilgisi olan varmi