Kimbu Merhabalar, bebeğim için hem sağlam hem de uygun fiyatlı bir oto koltuğu arayışındayım. Tavsiyeleriniz olursa sevinirim 😊
Whatornot Kimbu 3000 liralık bir ürünü dolaptan 1600e almıştım hem de kullanılmamıştı. Dolaptan bakmanı tavsiye ederim.
sumeyyepy Yeni casual aldım 3200 e ebebekten indirim vardi oto koltuğu kaliteli olmalı bence, sıkı testlerden geçmiş o yüzden tercih ettim umarım iyidir, beğendiğiniz ürün pahalı olursa arkadaşın dediği gibi dolaptan bakabilirsiniz iyisini alin