Merhaba arkadaşlar, 2 buçuk aylık bebeğim var. Doğumdan sonra onuncu gün mastit oldum ateşim 41 kadar çıktı. Kaç kere acillik oldum. Uzun bir Antibiyotik tedavisinden sonra şişkinlik ve ateş geçti ama içinde kitle kaldı. Şimdi ise yine mastit oldum yine ateşim 40larda. Bu sefer doktora gittiğimde o koca enjektörle biraz boşalttı fazlaca iltihaplanmış ama sanki şimdi daha çok şişti. Çektirmekle kötü mü yaptım sizce. Antibiyotiğin 3. Günü hala durum vahim. Sütüm de giderek daha çok azalıyor. Bu sefer lesitin de kullanıyorum ama yine pek bir değişiklik yok gibi. Var mı başına böyle bir şey gelen napacağımı bilemiyorum 🥲