Merhaba ben de 2 yasında geçmeyen Gazdan yaziyorum 2 yılda ben benliktwn geçtim gazdan çünkü çoklu gıda alerjimiz var maalesef sana naçizene tavsiyem bi alerji testi yaptirman bizde yaptirdik diyet yaptim1 buçuk yıl o surede hic gaz sorunu yaşamadım ama aşırı dikkat ettim psikopat derecesinde şöyle eşim kahvaltı ederken peynirden yediyse zeytine çatal batiramiyordu trajikomik biraz ama alerji doktorumuz diyeti açalım deyince çok sevinmiştim herşey geçti zannetim ama vucudu alerjik gıdaya alışma sur3si ve bi çok gıdaya alerji si olması açılımlar yanı çok sancılı bi süreç birde NBL probiyotik ve özellikle laktokids drop kullaniyorum özellikle laktokuds dropu yatmadan yarım saat önce veriyorum kalan gaz varsa cikartiyor en azından bi iki saat uyuyor o ara bende hemen uyuyorum yoksa saat başı gazdan uyaniyor hamak besikte yatıyor daha ama sorsan iki yasında ben yeni doğan gibi sabahlara kadar salliyorum sosyal insandim evden markete gitmeye useniyorum sosyal hayatim kalmadi