Kbbbb 3080 gram doğdu 1.ayda şuan 3900 olmuş az geldi bana sanki 15 gün önce 3500 dü 400 Gr almış 2 hafta da normal mi Sizin bebekleriniz 1 ayda ne kadar kilo aldı
papucumunrockcisi Kbbbb normal almış bence. Çünkü doğumdan sonra da kilo kaybı oluyor. Onu da ekleyince 1kilonun üstünde almış. Maşallah 😊
Elf123 Kbbbb bebekler doğduktan sonra ödemli oldukları için kilo kaybı olur hastane cıkış kilosundan hesaplayın kaç kiloydu hastaneden çıkışta
Kuzeymomss Kbbbb evde normal tartı ile tarttıysanız yanlış çıkıyor bilginiz olsun 😊 bende tartıyordum ama doktorda çok farklı çıkıyordu
Ess92 Kbbbb doğum kilosuna göre normal. Doktor ne dedi? Kızım 2300 doğdu 1. Ay kontrolünde 3600 gramdı
nazli-06 Kbbbb benım kızım 3.5 kg dogdu 11 gun yogun bakımda kaldı hastaneden cıktıgında yıne 3.5kg dı. 5 gun sonra polıklınık muayenesınde 4 kg. 1.ay muayenesınde 4.850kg olmustu doktor sütün yarıyor demıstı.