Merhaba anneler beş aylık bebeğim var . Uyku düzenini bir türkü oturtamadım. Sabahları meysede geceleri yarım saat e bir kalkıyor. Bi saat olunca şükrediyorum . Ama ben çok uykusuz kalıyorum bem dalmadan yeniden uyanıyor . Nedenini merak ediyorum. Aç değil altı temiz . Sürekli kuçaklayıp uyutup koyuyorm belimde kopru. Kucağa mı alıştı anlayamıyorum ki. En azndan 2-3 saat yatar öama için kalkar ama o sürekli kalkıyor.çok fazla bölünüyor uykusu. Sabahları genelde 4 kez yatırıyorum .onada 40-50 dk yatıyor.dikri olan yada atnı durumu yaşayan varsa yorm bekliyorum