Merhaba hanımlar, çalılan bir anneyim iznimün bitmesine daha zaman var. Oğlum 2 buçuk aylık ben 5 ayında işe döneceğim. Henüz biberon hiç denemedik, memeden beslenmesi onunla aramadaki mükemmel bağ ve mutluluk verirci. Ben işe döndüğümde zorlansında istemiyorum tabi, sizce ne zaman biberon denemedelerine başlamalıyım. Biberondan sonra memeyle sorun oldumu? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.