Kızlar selam,
Oğlum 18 aylık ilk azı dişleri çıkıyor 2 tane birden. Ve hiçbir şey yediremiyorum. Sadece kahvaltısını güzel yapıyor onun dışında yediği hiçbir şey yok. 😔 diğer dişlerde hiç böyle olmamıştı. Bu azı dişleri ne kadar zormuş. Dişin gelceği yerler aşırı derecede kabarık ama hala patlamadı dişler 1 haftadır böyle ne zaman patlar sizce? Bu iştahsızlık durumunu ilk defa yaşadığım için bu derece dişler çıkınca eskiye döner mi? Kafamda deli sorular🙄 direnci düşücek bağışıklığı zayıflıcak üstüne hasta olucak diye korkuyorum😔sizler nasıl geçirdiniz bu azı dişlerinin çıkış sürecini tavsiyeniz varsa alırım🙏🏻