Uyukizim-33 doktorlar onu asla önermez. Babam da aile hekimi asla önermez. Bende kızıma hiç vermedim vermem de. Ama halam ve teyzem zamanında kullanmışlar 20 sene önce falan, kullandıkları damla da “bebe calme” diye geçiyor, hala satışta mı bilmiyorum ama çok iyi hatırlıyorum adını çünkü bana da dediler “bebe calme” kullan… Teyzem sadece uçak yolculuğu yaptığı zamanlarda kullanmış, kızı 8 aylıktı ilk kullandığında ve dediğine göre hiçbir yan etkisini olmamış. Halamı bilmem ne zaman ve ne sıklıkla kullandığını söylemedi bende sormadım, ama 5 çocuğu var hepsi yetişkin şuan ve bildiğim kadarıyla hiçbir sorun olmadı. Ama bizim bilmediğimiz bir yan etkisi olmuş olabilir. Yani “kullandım hiçbir şey olmadı” diyenler bazen yanılıyor olabilir. Benim tavsiyem sabredin ve asla düşünmeyin bile, sadece 1 defa veririm bile demeyin bence.