Bebeğim 5.ayın içinde. 3. Aya girdiğimizden beri oğluma bir haller oldu ve memeyi bıraktı. Yıkarken ağlıyor uyurken ağlıyor mama içerken ağlıyor bebek arabasında normal araba da dışarı çıktığımız her yerde ağlıyor. Artık hiç bir yere gitmek istemiyorum. Psikolojik olarak bitmiş durumdayım. Oğlumun yaparken mutlu olduğu tek bir şeyi görmedim. Evde de uykuya geçerken en az yarım saat ağlıyor sonunda uyudu diyorum 10 dakika sonra uyanıyor. Bu geçici bir durum mu yoksa böyle devam mı edecek bilmiyorum ama sabrımın tükendiğini hissediyorum 😔