Nehirellam Merhaba, bebeğimin 7 aylık olmasına bir hafta var. Ek gıda veriyorum 1 buçuk aydır, 3-4 gündür kına gibi koyu yeşil renkli cıvık kaka yapıyor, acaba alerji mi oldu yoksa normal midir yaşayan var mı
Minnacksevdack Nehirellam herkes normal olduğunu söylüyor ama bence normal değil. Bebeğime mama kullandım yeşildi. Normal normal dediler 10 gün kullandım en sonunda baktım çocuk zorlanıyor. Aldım götürdüm doktora. Probiyotik falan verdi düzeldik. Mama değiştirdim kakasının rengi düzeldi. Nasıl normal anlamıyorum 🤷🏻♀️ bence normal değil. Yediği bir şeyden kaynaklıdır , takip edin bence
Nehirellam Minnacksevdack e bebek Hamm mamaları var sıcak suyla hazırlanan muhallebi kıvamında, ondan verdikten sonra böyle oldu o mu yaptı diye düşünüyorum ben de.