Sedefino Merhabaaa hanımlar normalde kızıms babyturco kullanıyorum ama sürekli dışına çıkıyor atletlerinden de cıkmıyor önerebildiğiniz bez var mı ? Yada baby me den memnun kalan var mı ? Baby me nin bezın onunde sarı çizgisi var mı bu arada
Dolores Sedefino çizgisi var. Aşırı derecede memnunum. Aylarca boşuna sleepy molfix denemişim meğerse. Neredeyse prima kalitesinde zaten. Herkese de tavsiye ediyorum
tuzludakota Sedefino yeni doğan döneminde kullanmıştım hep taşma yaptı her bezinde komple zıbın üst baş değiştirmek zorunda kaldık maalesef
Dilanka Sedefino bebeğim 4 aylık ve doğduğundan beri bunu kullanıyorum ablamda çocuklarında kullanmıştı. Ben çok memnunum hem fiyat olarak diğer bezlere göre daha uygun hemde hiç pişik yapmadı bebeğim ishal olduğunda bir kaç kez taşma yaptı oda her bezde olur :) buarada atletten çıkmayan lekeler için hacışakir beyaz sabunu öneririm :)
Gizem-00 Sedefino canım ben doğduğundan beri baby me kullanıyorum çok memnunum pişik vs bir şeyde yapmıyor en güzel bez bence çizgisi de var tavsiye ediyorum şuan 4 aylık halen daha kullanıyorum
Yaprakderin22 Ben kullandım memnun kalmadım evet çizgisi var . Bebeğim 2.5 aylık sleepy kullanıyorum memnunum
Sedaliz Ben de kullanıyorum ,daha önce sleepy ve canbebeden memnun kalmadım, ama baby me de de çok fazla kaka yaptığında taşıyor muhteşem emici değil yani , yine de onla devam ediyorum pişik falan yapmadı cunku
benimbebegim Bende baby turco veya baby me kullanıyorum hangisi indirimdeyse bende memnun kaldım yumuşak bir yapısı var pişik sızma olmadı hiç
Hhgg Sedefino ilk 5 ay baby me kullandım biraz kalın ve dolduğunda çok şişip sarkıyordu yaz gelince başka bez arayışına girdiö minies baby turco kullandım en son molfix denedim ve hepsi arasında kesinlikle molfix👌🏻