Ejderefeannesi
Arkadaşlar kullanıp memnun olan ve kilo aldıran mamaları belirleyelim
ayseozbek
serap1
Kilo kaybımız vardı. Doktorumuz aptamil önerdi. Çok iyi geldi. Bağışıklığıda güçlendi.
Guldas
Kesinlikle aptamil.
hanife82
aptamil anne sütüne yakın ve sağlıklı kilo aldırıyor
Kdrsbk1
hanife82 aptamil in hangisinden
tczehra
aptamil çok iyi geldi bize kesinlikle tavsiye ederim.
tczehra
[bilinmeyen] yeni olanından alabilirsiniz aptamil pronutra advance olanından
[silindi]
Aptamil oğlumu kabız yapmıştı ben evolvia kullanıyordum güzel kilo aldırıyordu az içmesine rağmen şimdi o mamayı reddetti her mamayı denedik Bebelac beğendi onu içiyor 1 ayda 700 gram almış ama bu sefer de bu mamayı az içmeye başladı napacağımı bilmiyorum
nagehanyorulmaz
Bence de Aptamil en güzeli hem bağışıklık destekleyen tek mama
guvesra
bu şıklardaki mamaların çoğunu kullandık kesinlikle aptamil derim