Tubaalprsln ben prego travel kullanıyorum. Ağır hantal bir araba. Kilo sıkıntısı olmasa çok şık ve rahat. Renk atması gibi bir sıkıntı da yaşamadım. Alt sepeti de daha geniş. Ama 3.ayda joie brisk lx baston aldım. Bence puset takılan joielere de bir bakın. Pregoyu tek basıma dısarı cıkarken kullanamıyorum