Miskokulum22 Kızlar nerelerden başvuru yaptınız ne işi yapıyorsunuz . Bende iş bakıyorum ama malûm güvenip emin olamıyorum yardımcı olurmusunuz
Deniz06 Miskokulum22 ben kariyerden başvurmuştum. Çağrı merkezinde çalışıyordum. Pandemide bir yıl evden çalışmıştım. Sonra evlendiğim için istifa ettim.
Hadianne Assistt ye başvurabilirsn canım turktekomun satış yapıyorsun ek paket tahuddu bitene yeni tahhhut için ikna ediyorsun benim çalıştığım dönemde ofiste çalışılıyordu korona çıkınca evden çalışmaya başladılar halada öyle devam ediyolar
Miskokulum22 Hadianne ya ben daha önce arandım assist tarafından ama haftada 1 gün ofise çağırıyor kızımı bırakacak kimsem yok 😒
Hadianne Merov asgari ücret net alıyorsun zaten ama ne kadar çok satış yaparsan o kadar üstüne ek para veriyolar
Hadianne Miskokulum22 onun hakkında bilgim yok çünkü ben 1 ay zor dayandım ben çıktıktan sonra home ofise geçtiler çünkü ama arkadaşlarım hep evden çalışıyordu hatta siizn gibi bebeği olan arkadaşim da vardı bı de home Office geçince normal ofisi bile kapattılar
Miskokulum22 Hadianne anladım canım yani iyiydi ama kızım olduğu için evden bulmam gerek belki bilen biri çıkar