Ela_Su ama odadan hiç çıkmadım ışığı hiç açmadım ilk zamanlar bazen ninni söyledim bazen konuştum ama uyumucak diye odadan hiç çıkarmadım bazen sabaha kadar sürdü ama şimdi uyandığında odasına gittiğimde burdayım annecim hadi uyuyalım dediğimde hemen yatar bazen poposuna pışpışla bazen ise hiç dokunmadan kendi uyur ama o arada ben pış pış diye sesli dalana kadar söylerim