Merhaba kızlar oğlum 13 aylık parmak ucunda yürüyor bunu düzeltmek için bişey yapiliyor mu . Örümcek de böyle yürüdüğü için alışkanlık biliyorum aslında ama 2 aydır örümcek binmiyor zaten bize doğru geliyor 3 4 adım sonra si hemen parmak ucuna geçiyor pat düşüş🤭 bı sorun olduğunu düşünmüyorum ama varsa bı yöntemi düzeltmek isterim🤗