Fatmanur80 Bebeğim 1 aydır küvezde ve sürekli cihaza bağlayıp geri çekiyorlar ve bir türlü solunumu düzelmedi arkadaşlar ve doktor dün boğazından delin açacagız dedi 3,4 gün içerisinde bilgi alabilirmyim bu konu hakkında çok korkuyorum ilk bebeğim
hunilimomy Fatmanur80 boğazından takılan tüp maalesef uzun süreli kalamadigi ve enfeksiyon ve tahriş açısından riskli oldugu için trakeostomi açılacaktır solunum desteğini ordan vereceklerdir bebeğinizin saglik durumunun gidişatına göre düzelme gösterdiğinde yine normal bi sekilde solunumunu kendi sağlandığında boğazdan açılan yer kapanır endişeniz olmasin
Fatmanur80 hunilimomy çok teşekkür ederim bişey daha soracağım bu durum ses tetlerine ve yahutta herhangi bir sıkıntıya sebeb oluyır mu
hunilimomy Fatmanur80 cok küçük oldugu icin herhangi bi zarari olmaz diger türlü boğazındaki tüp belirli zamanda surekli değişeceği icin daha cok enfeksiyon riski ve bogazinda tahriş olusturacaktir içiniz rahat olsun bol bol dua edelim bebeginiz bian önce sağlığına kavuşur insallah 🌸