Bebeğim 4 aylık aptamil mama veriyorum ama şöyle kana kana içmek istemiyor mamayı verdğimde yüzünü buruşturuyor biberonu diliyle çıkarmaya çalışıyor sanırım tadını beğenmiyor aynı sorunu yaşayan arkadaşlarım var mı tadı güzel olan bebeğinizin beğendiği mama nedir hepsini deneyeceğim