Hadianne benim de , üç
kere çekil.di bir aylıkken 3 aylıkken 6 aylıkken çekildi hep uyutmamanız lazım dediler cunk uyumaz ise iptal oluyor çekim, başka zamana atıyorlar yani ileriki zamana, o yüzden elinizden geldiği kadar uyutmamaya çalışın bir kere uyusa heralde birşey olmaz ama yakın zamanda olmasın çekime