Kaynak bayağı zor ya bakımı kolay aslında bir tane pet şişeye şampuanı döküp üstüne su çekip köpük yapıp saçlarımı yıkıyordum ama dipten asla taranmıyor saçta bir ağırlık oluyor her zaman görüntü olarak hoş duruyor ama İlk zamanlar ben de baş ağrısı yapmıştı