Ysrzd bizde 7 kez kapandı açıldı maalesef o sık sık devam edebilir. İlk 2 kremle açıldı sonra elle muayene ile daha sonra cerrahi işlem ile açıldı en sonuncusu yine elle muayene ederken açtı doktor birkaç aydır sorun yoktu alttan yine kapanmaya başlamış biz 4 aylıkken farketmiştik şuan 2 yaşında. En son gittiğimiz doktor o kapanacak siz açtıracaksınız yapacak birşey yok demişti ilk okula giderken bile devam edebiliyormuş