olmezbusra11 Kızlar yeni doğum yaptım kontrol için algomedde bir emine hanım varmış takibim orada olduğu için ona gitmeyi düşünüyorum icinzde giden var mı yardımcı olur musunuz 🥰
Merve211 olmezbusra11 bende algomedde doğum yaptım 11 gün önce ikinci kontrole gittik gayet iyiydi ilgiliydi bi ay sonra tekrar gel dedi bakalım artık
Asilinnannesii Çok iyi bir doktor gittiğiniz zaman çok güzel ilgileniyor ve siz istemeden numarasını veriyor istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz