Ben 1 yaşına kadar süt ağırlıklı gideceğim doyumluk vermiyorum doktorum öyle demişti
Uyurken gece gündüz içirmeye çalışıyorum 8. Aya gireceğiz geceleri hala 3 kere kalkıyorum uyanmıyor bir de kendim içiriyorum yoksa yemez içmez aynen sizinki gibi böyle böyle ite kaka toparladı ama sizinki şu an kaç kilo?
Gerçi siz emziriyorsunuz sütünüzün durumunu kilo aldırıp aldırmadığını içeriğini de bilemem ben evolvia veriyorum