Filizz23
Filizz23 kılosu gayet ıyı 6 aylık olup kılosu sızınkı kadar olanlar var, her ay 600-800gram aradı kılp alıyorsa gayet yeterli, 3.5 kg dogduğunu varsayarsak3 ayda 2.5 kg almıstır gayet yeterlı bır kılo. Bıde güzel kılo alsın ıstıyorsanız emzırırken 2 memeyı bırden degıl, once bırını bıtırsin doymazsa 2. Yı verırsınız, çünkü ılk basta ıctıgı önsüt daha sulu kısım bı süreden sonra gelen sonsüt kılo yapan daha yağlı besleyıcı kısım, o yuzden 2 memeyıde emzırmeye calısorsanız sadece sulu olan kısmı emer cok kılo olamaz, bıde kımının sütü azdır ama yarar kılo yapar cocuga, kımının kı oluk oluk akar ama yaramaz.. O bıraz yapı meselesı.