Sizinki gayet iyiymiş bence 😅 maşallah diyelim. Gece lambası kullanıyorsanız rengi değişen ampullerden almanızı tavsiye ederim. Bebek uyanınca sarı ışık yapıp altını değiştirip emziriyordum. Sonra mavi ışığa çevirip, sessiz sessiz bebekle konuşup ninni söyleyip geri uyutuyordum. Belki sizde de işe yarar. Gece uyanık kalma süresini azaltabilir.