nibado Sanırım erken başlanacaksa 6. aydan önce iki dozun yapılması gerekiyor biz biraz geç kaldık ama 5. ayda başlatmak istiyorum bu durumda ilk doz 6. aydan önceye 2. doz 6. aydan sonraya kalıyor. Bu durumda olan var mı? Doktor yeterli bilgilendirme yapmadı hatta ben bir yaşında tek doz yaptırıyorum dedi ama ben o kadar beklemek istemiyorum
kelebek_17 nibado 5. ayda Nimenrix, 8. ayda Bexsero olduk. Doktorumuz Nimenrix’i 5. ve 13. ay, Bexsero’yu 8. ay, 10. ay, 1 yaş, 2 yaş diye not almış ama daha 9. ayda olduğumuz için devamı doğru mu bilemiyorum.
Kubrakyrk Ya her doktor farklı bişey söylüyor bu aşılar için ben bi doktora gittim 5 doz yaptrmamı söyledi biri o doktor nası doktor 3 doz yeter dedi öbürü 2 doz dedi valla bi oturup konuşsunlar kendi aralarında bizlerede tek bişey söylesinler ayrıca bu menenjit neden ücretli ya şaka gbi
Miniktirtilveannesi Biz 7. Ayda başlıcaz yani bu ay ve gittiğim doktor 14 yaşa kadar yaptırılabileceğini ama erken yaptırmakta fayda olduğunu söyledi