kitapkokusu_ benim kızımda 3 yaşında bir kahvaltı seansı en az 50 dakika. Yedigi 1 haşlanmış yumurta. Peynir zeytin tost omlet vs asla yemez. O yumurtayı da kitap okurum bilmece sorarım yoğun çabayla yer yani. Oldu bitti böyle kabullendim artık , en azından yumurta yiyor diye kendimi teselli ediyorum. Kreşe gidiyor öğlen de yemiyor orda biliyorum bi yedigi akşam öğünü. Orda işte çeşitli hazırlamaya çalışıyorum ki tüm vitamin minerallerden alabilsin. Her yolu denedim çare bulamadım 😔