Bizimki de geçen gün oldu. İlk gün ateşi çıkmasın diye 6 saatte bir calpol verdik. Yine de biraz ateşi vardı. Üstünü başını açtık, öyle uyuttum. Çok ağır bir aşı, ilk defa sebepsiz yere bu kadar çok ağladığını gördüm. Korktum, pişman oldum sonra mı yaptırsaydım diye düşündüm ama ikinci günün akşamına doğru düzeldi. Şimdi 3. günü, hala biraz halsizliği var.