yaybebegi bizim kaka da kan hiç olmadı. Gürültülü fışkırır tarzda kaka, gaz çıkarmasına rağmen rahatlanama, kusma, emme sırasında karnından gelen sesler, deliksiz uyuyamama sürekli ikinip sıkılma mukusli kaka, ara ara kabızlık belirtilerini doktora söyledik süt diyeti yapacaksın dedi tamamen keseceksin paketli gıda yiyeceksen içeriğine bakacaksın dedi. O şekilde kestim sert bi diyetti. Çünkü herseyin içerisinde süt ürünü var çekirdek almıştım paket içeriğine bi baktım süt ürünüyle aynı yerde üretilmiştir ibaresi vardı bunu özellikle söylüyorum böyle olanı bile tuketmemistim. Ve 1 hafta sonra nasıl rahatlamışti. Deliksiz uyumaya baslamisti. Daha sonrasında 3 hafta devam edip yavaş yavaş açılım yapmıştım ama bebegim tolere edemedi o yüzden bir alerji doktoruna danışın yönlendirmesi farklı olabilir. 6 aya gelince de deri testi yaptırdık süt ve ceviz alerjisi çıktı. İlla kakada kan olacak diye beklemeyin herkes bunu yazıyor ama dediğim gibi hiç kan olmadı bizde