Hulyaa12 Doğum yapalı 2 ay oldu normal doğum yaptım . Sonrasında lohusaligim bittikten sonra her ilişkiden sonra tekrar kan geliyor 2 3 gün sürüyor adet kanamasi gibi başına gelen var mı normal bir durum mudur sizce