Happymamii Kızlar 6.ay aşısını yaptırdım 2 gün önce ateşi hiç düşmüyor bugün 3.gün normal mi aşı bu kadar ateş yapar mı? 38.5 ??? Artık ne yapacağımı şaşırdım
BSG2308 Happymamii aynı şekilde 1 hafta önce bizde oyleydik 39 u bile gördü dolven iyi geliyor bize çok şükür iyi 🤲 iştahsızlık yqptimi bebisinize
Momofleos Bu zamana kadar olduğu aşılarda 38.7 gördüğümüz oldu ama 2 gün sürmedi yanlış hatırlamıyorsam. Bi doktora götürmek yada konuşmakta fayda var. Mümkün olduğu kadar ince kıyafetle kalsın, calpol verdiniz mi?
nazli-06 Happymamii bence normal degıl,çünkü 1 gun fılan sürüyor genellıkle devlet aşılarından ateş ama ekstra menenjıt bexsero yaptırdıysanız o bıkav gun ates yapıyormus.