Fatma22 Kizlar ya ara ara bacagimda morluklar olusuyo carpma vurma yok eminim . Tahlilker ve utrasyon yaptrdik bisey cikmadi sizlerde de oluyor mu yada yasayip cozum buldunuz mu
Eflin06 Fatma22 siz farkında olmadan bi yere çarpmış olabilir bendede olur bende çarpmadım derim ama eşim farkında olmadan ufak yerlere çarpmışsndır morarmışdır diyor
Hkshkshsk Fatma22 kasıyor musunuz bende de oluyor bı yere vurmauyor biraz kendimi takip ettim vücudum ne zzmana Kaşınsa kasdigim yerlerim mosmor oluyordu genelikle bacaklarim hep mor oluyordu