Merhaba temmuzda spiral taktırdım ve sonrasında adet oncesi lekelenmeler oldu adetim de 10 gune kadar uzadi. Doktorum normal demisti. 6.ayda gittim
ve doktorum dogum kontrol hapi verdi. Ona basladim adetimin ilk gunu 10 gun boyunca lekelenme seklinde oldu. su an 11 gundur yogun kanama var yarin doktora gideceğim. Artik yormaya başladı bu surec benzer seyleri yasayan var mi