15 aylık bebeğim dün burnunu çarptı beşiği sallıyordum sallarken ayağa kalktı ve sert yerine baya sert bi şekilde çarptı 1 dk ağladı sonra ağlamadı normal uyudu. Biraz önce uyandı tekrar sallıyorum ama çok hırıltılı nefes alıyor kanama vs olmadı görünüş olarak da çok hafif şişlik var gibi kırılmış mıdır çok kötü hissediyorum kendimi 😔