Kızlar bebeğim 3 ay 20 günlük ve yaklaşık 1 aydır aşırı iştahsız eskiden 2 saatte bir 90 ml mama içen bebeğim şimdi 4-5 saatte bir 2 ölçüyü zor içiriyorum çok nadir 90 ml içmeye başladı atak haftası da geçti doktora götürdüm doktorumuz çiş sayısı normal sıkıntı yok dedi ama içim rahat değil. Uykuda vermeye çalışıyorum ama o zaman da içmez oldu bu arada sadece mama ile besleniyor mamasını da değiştirdim işe yaramadı. Başına gelen var mı acaba nasıl bir yol izlediniz? Şimdiden teşekkür ederim