EslemCinarinAnnesi Sezeryan sonrası sarkmaları engellemek için korse kullanan var mıdır? Ya da başka bir yöntem uygulayan var mı??
Limonsekeri EslemCinarinAnnesi bende burada durayım 15 gün oldu sezaryen olalı dikiş yerlerine bir şey olur diye kullanmıyorum
Meva21 EslemCinarinAnnesi benim estetik dikisti ondan doğumdan 3 saat sonra doktorum korse taktırdı çok daha iyi oldu benim için
Limonsekeri EslemCinarinAnnesi benim estetik dikiş yani yapıştırma denildi canım dikiş dışarıda gözükmüyor iç dikiş var o da kendisi eriyor. Dren yerim var orada bir dikiş var oda kendisi düşecek gibi hemşire kuzenim alıverecek düşmezse de. Senin dikişlerin dışarıdan gözüküyor mu
EslemCinarinAnnesi Limonsekeri benim dikişlerim de gözükmüyor kendi düşecek dediler. Birkaç gün sonra kontrole gideceğim bakalım 😊
Limonsekeri EslemCinarinAnnesi ben gittim ilk kontrole çok şükür bir sıkıntı yok dikişlere bakılıyor birde ultrasonla rahmin toparlanıp toparlanmadığına falan bakılıyor 😌 Allahım hepimize sağlık sıhhat versin.. korseyi de dikiş yerleri bikini bölgesinde kaldığı için korsenin dışında kalmış oluyor ondan korkuyorum kullanamıyorum
Limonsekeri Meva21 korsenin dış bölgesinde kalmıyor mu dikiş yerleri ben o yüzden korkup kullanamıyorum