Anne sütü kullanabilirsiniz. Emziriyorsanız eğer kendi sütünüzü sagdiktan sonra bebeğinizin gözlerini düzenli olarak silebilirsiniz. Çok çok iyi geliyor. Süt bebeğin gözlerinin içerisine gidecek diye de korkmayın, hiçbir zararı yok, hatta o şekilde çapaklari daha çabuk geçiriyor. Çapaklar tamamen geçene kadar düzenli olarak silmeyi unutmayın ama