Tam 9 aylık olduk dün aşımız vardı. 8100 kg çıktı kızım boyuda 73 cm
Ebeye zayıf mı dedim yani biraz daha iyi olabilirdi dedi, sonra kan tahlili yaptırdın mı hiç falan dedi yok dedim yakın zamanda yaptırmadım oda işte bi ara yaptırabilirsin yok işte kansızlık varsa gelişimini falan etkiler dedi. D3 le kan ilacını verdi çıktım bende. Çocul doktorumuz bu zamana kadar içime hiç şüphe düşürmemişti ay bu ebe benim aklımı bulandırdı.. üzüldüm yani ister istemez
Sizin 9 aylık bebeklerinizin gelişim durumu nasıl?