Merhaba kızlar , 10 gün günümün geçmesiyle başladı herşey. Geçen aylarda 4 5 gün geç oldum 4 ay falan üst üste ondan pek önemsememiştim. Ama 10 günü de geçince test yaptım ve anlayacağınız üzere pozitif . 8 aylık bir oğlum var kızım da 3.5 yaşında. Nasıl oluyor üst üste büyüten annelerim varsa bana biraz destek olur musunuz çok ihtiyacım var. Rabbimden gelen bişey asla üzülmüyorum demek ki şimdi münasip görmüş. Ondan gelen herşeye sonsuz hamd olsun 🤲🤲🌸💕😊