Arelinnannesi Arkadaşlar arkadaşım daha yeni doğum yaptı ve grip olmus daha yarı kırkı bile olmadı bebeğe geçme ihtimali da var maske kullanıyor ama taylot kullanıyorum dedi emzirirken taylot kullanmaj yasak diye biliyorum biri beni aydınlatabilir mı?
Sahrabalam Taylor satışının yasaklandığını duymuştum doğruluğu nedir bilemem emzirme döneminde sayısız soğuk algınlıgı gecırdım paroldan başka bişey vermedi doktor içilemez sanırım