Mwehaba kızlar, kızım 2 ay 2 günlük, reflüsü var ve buna bağlı doktor boğazı biraz kızarık reflüden kaynaklı demişti 2 hafta önce ama asla öksürük yoktu. 2 ay aşılarını olduk 2 gün önce ve o gün çoook boğazını yırta yırta ağladı. O günden beri ara ara öksürükleri var bugün biraz daha arttı. Hastalıktan mı boğazı mı tahriş oldu anlayamıyorum. Burnu da tıkalı ama doğduğundan beri zaten tıkalı gibiydi serum fizyolojik kullanıyorum onun için. Ne olur bi şey söyleyin öksürdükçe çok üzülüyorum.