tiredmom_ ilk kızım 6 aylıkken 10 kiloymuş. Bana sürekli zayıf zayıf diyen kayınvalidem vardı zayıf zannediyordum. Şimdi ikinci çocuğum oldu gerçekten zayıf 😂 ama olsun ben mutluyum. Elimden gelenin en fazlasını yaptığımı biliyorum çünkü. 4,5 aylık 6,400 gr. İki hafta sonra da tadımlara başlarım toparlar inşallah. Emmek istemiyor, zoraki emziriyorum çünkü sürekli ayakta hop hoplatarak emziriyorum düşünsene :) Doğum kilomu verdim üstüne birde kendi kilomdan altı kilo verdim. Tek yararı bu oldu heralde 😂