Merhaba kızım 2.5 yaşında 3. Günümüz tuvalet eğitiminde gece altını ıslatmadı hiç kalkıp bir kere yapıyor gündüz iki gün sürekli altına yaptı bugün bir iki kere kendi gelip lazımlığa yaptı ama saatlerce çişini kakasını tutuyor 5 saat çiş tuttuğu oluyor çok inatlaşıyor devam edip etmemek arasında kararsız kaldım sizce ne yapmayalım idrar yolu enfeksiyonu vs olur diye korkuyorum bugün toplamda 5 kere çiş yaptı 4 ü lazımlığa 1 i altına kaçırdı ama çok tutuyor