SeydaUmay Kızlar 6 aylık bebeğim var baya yorgun halsiz hissediyorum kan tahlili vs yaptıracağım ama doktorun yazdığı demir vs hapları içmek istemiyorum. Takviye olarak kullandığınız emziren anneler için vitamin öneriniz var mı marka olarak
kasimonbes SeydaUmay imom latte kullanıyorum hem gribal enfeksiyonu da sanirim önlüyor eczacim soylemisti
Sedefino SeydaUmay magnezyum kullanıyorum içerisinde çinko var aşırı iyi geldi saglık ocagında ki doktor tavsiyesi bende sizin gibiydim bide oceanın d3 vitaminini kullanıyorum
dryglgl ocean mummy ve venatura vma+dha olanı kullanıyorum ikisi de iyi geliyo ocean mummy bitmişti bu ay venatura aldım mesela
pogacayanakk Omegrav var ben onu kullanıyorum çok çok iyi ilk kullanmaya başladığımda hemen etkisini gösterdi ama biraz pahalı fiyatı
pogacayanakk SeydaUmay vicium d3 var onu da kullandım memnun kaldım daha uygun fiyatlı. Değerlerim yerlerde olduğu icin doktorum omegrav verdi yoksa vicium alacaktım ben o da gayet iyi