menek16 Selam kızlar kırmızı olan joie 2 ay kadar kullanılmıştır. Puseti oto koltugu olabiliyor. Joie extoura olarak özelliklere bakabilirsiniz Ayak korumalıgı(rüzgarlık) hiç kullanılmadı Siyah olan 4 ay aktif kullanıldı 2 yerde deformesi var onları da detaylı ekliyorum. Pazarlık payı da bırakıyorum sevgiler 🌸 KIRMIZI JOIE : 2200 tl SİYAH : 700 tl ![
Askimizinmeyveleri Fiyatlar gerçekten şaka gibi 5 yıl önce 600 liraya almaıştık kızıma joie bebek arabasını bir anda herşey nasıl pahalandı Ama sizin fiyatta fazla gibi ikinci el için hayırlı satışlar🌺
menek16 Askimizinmeyveleri ben joie alırken arkadaşımda 400 gibi rakama aldıgını söylemişti ben bilmem kaç katına aldım :) şuan joie 6 bin ve sadece 2 ay kullanıldı o da yine dolu dolu değil :) 4800’e almıştım daha fazla ne kadar düşebilirim bilmiyorum bu fiyatı ve ufak pazarlıgı uygun gördüm teşekkür ederim yorumunuz için 😊
Askimizinmeyveleri menek16 ya inanmıyorum o kadar olmuşmu şimdi inanın sıfır fiyatını bilmediğim için fazla gelmişti sizde haklısınız ne diyim
menek16 Askimizinmeyveleri Oldu valla 🤦🏼♀️ yeni taşındıgım evim asansörsüz ve yüksek yoksa satmayı asla düşünmezdim her gün dısarı cıktıgımız için zor olacak kabin boya geçeceğiz insallah teşekkür ederim ☺️