Kızlar oğlum 3 bucuk yaşında böyle bıcır bıcır çok konuşkan bir coxuk yanliz bazı şeyleri hala kendi diilince söylüyor prtakala porkatal otobüs yerine opatüs diyor Bi kaç şey daha normalde k harfini biliyor mesela kuzu kaka kahve diyebiliyor ama kediye tedi diyor bu durum normalmiş artık yaşı gereği daha anlamlı mi konuşması gerekiyor çünkü dikkat ettiğim kadarıyla r lerim falan söyleyemiyor sizlerde nasıl acaba ne yapmaliyim