Withipek16 Mecburum tek başıma yapmaya ailem Ankara’da şuan kimse yok yanımda gelmek de istemezler zaten deprem bolgesindeyim eşimde Malatya’da görev icabı gitmesi gerekti. Yarın basliycam Allah’ın izniyle biraz ağlayacak ama alışacak ne yapayım hem onun sağlığı hem benim ruh sagligim için yapmak zorundayım ..